Sunday, December 12, 2010

კლიპი და პრეზენტაცია

ამ პოსტში გთავაზობთ ვიდეოკლიპს ”ქებას გიბედავთ დედატაძარო”. კლიპი დამზადებულია სვეტიცხოველის 1000 წლისთავისადმი მიძღვნილ კონკურსში ”ჩემი სვეტიცხოველი” მონაწილეობის მისაღებად.

კლიპის შექმნის იდეა დეტალურად განიხილეს მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეებმა. ირაკლი ჯანჯღავამ (მე-10 კლასი), თენგიზ კვირკველიამ (მე-11 კლასი) და ნუგზარ ყალიჩავამ (მე-11 კლასი) გუაშით და პასტელით შეასრულეს ”ქართლის ცხოვრების” ის ეპიზოდები, რომლებიც ეხება სვეტიცხოველის ისტორიას მცხეთაში წმინდა კვართის ჩამობრძანებიდან დღემდე. მოსწავლეებმა ნახატებს გაუკეთეს კომენტარები, რომლებიც მოგვიანებით გაირითმა და ლექსის სახე მიიღო. დასკანირებული ნახატებისა და ლექსისგან კლიპი მომზადდა, რომელსაც ქართული ხმების შესრულებით საგალობელი ”შენ ხარ ვენახო” დაედო ხმოვან ფონად.


კლიპის სანახავად საჭიროა Windows media Player
ან Microsoft Office PowerPoint 2010 (2010! უფრო ადრინდელ ვერსიებში ხმა არ ექნება)

ამ ლინკის დახმარებით შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ მასალები



ეს არის მხოლოდ კლიპის ლინკი (55მბ)

ეს კი პრეზენტაცია 2010 (15 მბ)

No comments:

Post a Comment